People;
Kaliteli çalışanlar yetiştirmek ve herkese saygılı bir şekilde davranmak konusunda kararlıyız.
Service;
Üstün kalite, yenilikçilik ve müşteri memnuniyetini aşan değerler tesis etmek için çalışmaktayız.
Integrity;
Dürüst ve ihtiyatlı bir şekilde ve yüksek etik değerler benimseyerek faaliyet göstermekteyiz.

- MÜŞTERİ ODAKLI
- MÜŞTERİ ODAKLILIK, müşterilerimizi nasıl anladığımız ve ihtiyaçlarını nasıl dikkatle dinlediğimizdir.
- YÖNETİM İLKELERİ
- YÖNETİM İLKELERİ, nasıl çalıştığımıza ve işi nasıl organize edip yöneteceğimize ilişkin yaklaşımımızı belirler.
- İŞ SÜREÇLERİ
- RİSK YÖNETİM SÜRECİ, çalışanlarımızın sağlık ve güvenliğini korurken, hırsızlık ve hırsızlık riskini karlılıkla dengeler.
- FİNANSAL SÜREÇ, şubeden grup düzeyine kadar performansı ölçmemizi, izlememizi ve yönetmemizi sağlar.
- OPERASYON SÜRECİ, ana iş kollarımızı şube düzeyinde nasıl yönettiğimizi tanımlar: CIT, CMS, ATM, VIT, INT ve SafePoint.
- SATIŞ VE PAZARLAMA SÜRECİ, mevcut müşterilere hizmet verirken ve elde tutarken yeni müşteriler bulma yöntemlerini ana hatlarıyla belirtir.
- İNSAN KAYNAKLARI SÜRECİ, iş için doğru kişileri çeker, işe alır, geliştirir ve elinde tutar.
- YENİLİK SÜRECİ, Loomis içinde yeni hizmetlerin ve teknolojilerin uygulanma hızını artırır.
- LOOMIS MODELİN TEMELLERİ
- SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, Loomis için sürdürülebilir bir gelecek yaratmak için geleneksel iş modelimizi yeni bir sürdürülebilir versiyonla birleştiren sürekli, uzun vadeli performansı güvence altına alır.
- DAVRANIŞ KURALLARI, tüm Loomis çalışanlarına şube içindeki, şube dışındaki etik konular ve uyum konuları hakkında rehberlik sağlar.
- İNSANLAR, HİZMET, DÜRÜSTLÜK (LOOMIS DEĞERLERİ), tüm Loomis Takım Arkadaşlarını, operasyonlarımızın ve organizasyonumuzun tüm bölümlerine nüfuz eden değerlerimize dayalı bir kurumsal kültür oluşturmaya yönlendirir.