Bilgiyi teknoloji ile başarıyla harmanlayan “Loomis Türkiye” Akıllı Lojistik hizmetini gururla sunar

Tem 01, 2021

Teknolojiyi iş alanına başarıyla taşıyan ve her yıl kendini geliştiren, güncelleyen Loomis Türkiye; akıl dolu lojistik otomasyon programıyla hatasız hizmet sunmaya özen gösteriyor. Etkin bilgisayar programları ve kendine özel çözümleriyle müşterilerinin ihtiyacını, bilgi sistemi içinde kurumsal hala getiren, kişilerin şahsi hatalar yapmasını teknoloji ile engelleyen Loomis Türkiye; bilgi çağında bilgiyi titizlikle işliyor ve müşterilerinin iş hayatına konfor katıyor. Loomis Türkiye Bilgi Teknolojileri Müdürü Gürkan Demircan; sorularımızı yanıtladı ve markanın, bilgi işlem alanındaki yatırımlarını, çalışmalarını özetledi.


Loomis çatısı altında kullanılan özel program ile günde yüzlerce gönderiyi otomatikman takip ediyorsunuz. Bu kullandığınız program, diğer ülkelerde kullanılan program ile aynı mı yoksa Türkiye için özel bir program mı kullanıyorsunuz ?


Loomis Türkiye, son derece hareketli ve büyük hacme sahip olan Türkiye nakit döngüsünün en önemli oyuncularından biri olarak faaliyetlerine devam edebilmek için teknolojinin nedenli önemli olduğunun bilincinde ve tüm yatırımlarını geleceğe dönük bu yönde yaparak en büyük oyuncu olmak adına hareket ediyor. Bu vizyon çerçevesinde; hizmet standartlarımızı, müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için Türkiye deki yazılım ekibimiz ile özel geliştirdiğimiz yazılımları kullanıyoruz. Yakın gelecekte de Loomis’in global gücünü ve teknoloji yatırımlarını ülkemize getireceğiz. Bu transfer edeceğimiz teknolojileri, kendi üretimimiz olan yerli yazılımlarımız ile tam bir entegrasyon ile uyum içinde çalıştırmak için projelerimiz devam ediyor.


Yıl sonlarında yapılan değerlendirmelerde minimum hasar ile hatta sıfır kayıpla yılı kapatarak şirketimiz başarılı bir karne elde ediyor. Bunda otomasyon sisteminin özgün yapısının rolü nedir?

Yönetim seviyesinde karar destek sistemlerinin uçtan uca veri zincirini kontrol edebilir, izleyebilir ve raporlayabiliriz. Bir çevrimiçi yapıda sistemi kurgulamış olmamızın, bu konudaki en büyük avantajlarımızdan biri olduğunu söyleyebiliriz. Karar destek sistemleri üzerinden, tüm iş birimleri KPI’larının raporlanabilmesi ve önleyici analizler sunması ve 360 derece müşteri gözleme yeteneği Loomis’in en gelişmiş kaslarındandır.

Pandemide beraber yaptığınız uygulamalarda, kullandığınız programlar da ne gibi değişikler oldu? Farklı güncellemeler yaptınız mı?


Pandemi sonrası yeni Dünya düzeninde veri ve veri yönetiminin nedenli kritik önem taşıdığını bir kez daha fırsat çerçevesinde gördük. Hızla değişen ve gelişen dijital dünyanın olmazsa olmaz dinamikleri; verinin bilgiye, bilginin analitiğe, analitiğin hızlı ve doğru karar almaya gittiği süreçleri, iş zekâsı çözümü ile destekledik. Siber güvenlik alanlarında uygulamalarımızı üst seviyelere çıkarttık. Tüm iletişim altyapımızı ve iletişim için kullandığımız teknolojilerimizi yeniledik. Bu yenileme projeleri ile birlikte tüm çalışanlarımıza 7/24 uzaktan çevrimiçi çalışabileceği yeni bir Dünya sağladık.

Bir gönderi alıcıdan çıktıktan sonra her adımı her saniyesini yurtiçine ve yurtdışına gidene kadar canlı olarak takip ediyor musunuz? Nasıl bir sistemle gönderiyi yakın markaja alıyorsunuz?


MyLoomis Online Müşteri portalımız ile operasyonel gönderi emirlerinin yönetilmesine ilave olarak, portalımızdaki Track & Trace modülümüz ile anlık gönderi takibini sağlayabiliyoruz. İşimizdeki riskin büyük olması sebebiyle; operasyonel riske sebebiyet vermeyecek detayda, takip edilebilir veriler üzerinden dış Dünyanın kullanımına açabiliyoruz.

Loomis'in maliyetlerinizi düşürürken güvenliğinizi nasıl artıracağını keşfedin.